2011. dec. 7.

Esküvőnk lesz??

Kicsit pironkodva írom ezt a bejegyzést.
Egy számomra fontos kéréssel fordulok Hozzátok!

Most, december 24.-én lesz 7 és fél éve, hogy a szívem hiányzó másik felével, Zolival megismekedtünk.
Már jó ideje jegyben járunk és idén nyáron szerettünk volna összeházasodni. Ez sajnos meghiúsult.

A minap láttam Galambos Eszter blogján a felhívást erre a játékra. Bevallom, hezitáltam, hogy nevezzünk-e, mert az ilyen lájkolós játékoknál úgyis az nyer, akinek a legtöbb ismije van én meg nem vagyok az a fajta, aki fa, izé fészbúkon boldog-boldogtalant bejelöl, akivel valamikor valahol összefutott-látott-beszélt néhány szót..
De úgy gondoltam, talán Ti, a beauty blogger közösség összetartó kis csapata tudnátok egy kis támogatást nyújtani :)

Szavazni itt tudtok: https://www.facebook.com/eskuvomlesz.hu?sk=app_241823925884856&app_data=image_4981

Minden egyes szavazatért hálás köszönet!! <3

Update: a versenykiírók sunyi mód úgy oldották meg, hogy először az esküvőm.hu oldalt kell lájkolni és csak ezután jön be a mi képecskénk, ahol már effektíve szavazni is tudtok :)
És picibe ideírom, h mindennap lehet szavazni


16 megjegyzés:

Solya írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szavaztam Rátok! Hajrá Remélem idén összejön az álomesküvő :))

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

mármint jövőre :) dejódejó, köszönjük szépen :)

Solya írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

vagyis jövőre :)))

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

meg lesz a népszerűsítés,segítünk! <3

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

köcsög blogspot nem jelezte az új bejegyzéseidet :S úgy fel tud cseszni:S

Meg lesz a lájk ne aggódj :D

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

szavaztam és bízom benne, h a sok ismerősöm közül páran még így tesznek, hátha! ;)

zsannu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

szavaztam, bár remélem a családomból nem látják sokan, hogy lájkoltam az esküvőmlesz.hu-t mert frászt kapnak!=)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

köszönöm szépen mindenkinek, nem is gondoltam volna :')

Zsannu, kendd rám, kendd rám és mond h az én hibááám...ismeri még vki rajtam kívül ezt a fantörpikus hupikék törpikék számot? :D

Csillu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

....csak tréfa volt csupáhán...:))))

Remélem, az esküvőtök nem lesz az, szavazok rátok, hajrá!!!:)

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nekünk meg volt cédén (míg el nem vitte a betörő), úgyhogy ismerem! Asszem valami beksztrítbojz szám volt eredetileg.
Zsannuhoz hasonlóan először én is megrémültem, h vajh' melyik barátom fog majd beszólni az esküvőmlesz.hu-ért, de egyelőre hallgatnak. :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Az egy muzeális kincs, jó ízlése volt a betörőnek! xD

zsannu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Húú mi még néha most is HT-re alapozunk bulik előtt!=) Amúgy meg megüt a guta, h 3hete akárkit követek be, nem rakja be az olvasnivalókhoz.>=(

Annie írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

dejóó :)
Én is lelkesen szavazok ^^

Nina írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

szavaztam, de nekem sem mutatja a blogspot, hogy új bejegyzésed van :(

Névtelen írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

A játék újra él, úgy látom...
Egyébként ez nem sima "lájkolós" játék, nem az nyer, aki legtöbb szavazatot kapja, hanem a top20-ból sorsolnak.Ez szerintem így fair.

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

köszi, megnézem.
Igen, de vajon a top20-ba mivel lehet bekerülni, hanem szavazatokkal?!

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés