2011. dec. 8.

Ecsetkörkép

Egy szép smink elkészítésének egyik legalapvetőbb kelléke a jó minőségű ecset.
Tudom én, hogy a lelke mélyen mindegyikőtök A+ kategóriás MAC és Sigma ecsetekről álmodozik - én is :)
De a rút valóságban az anyagi korlátok határt szabnak a vágyakozásainknak.

Arról, hogy milyen ecseteket érdemes felhajtani, már szó esett néhány blogban.
Maggie pont a BlackFriday-es Sigma akcióra időzítette a a kezdő ecsetkészletről szóló bejegyzését, Suzienál pedig egy jó kis általános összefoglalót olvashattok

Ebben az irományban én elsősorban az ecsetek fellelhetőségére koncentráltam.


1.) Ebay / Vatera
Kényes kérdés ez az ebay-es rendelés. Néhány pórul járt vásárló siránkozása eléggé el tudja venni a kedvünk az ebay-es shoppingtól.
Ha akármilyen olyan dolgot szeretnénk venni, amit magunkra kenünk, akkor valóban nem az ebay a legjobb beszerzési pont. Itt azonban hozzá kell tennem, hogy igenis akadnak kivételek!
Sőt, én mindezidáig csakis kifogástalan termékeket kaptam.
Elsősorban az eladó megítélését figyelem, amit százalékos arányban adnak meg. Ha ez 95% vagy az alatti az arányszám, akkor necces a dolog, inkább keresek tovább.
Ha ecsetekről van szó, akkor az ebay az egyik legjobb beszerző hely - szerintem. Igen kínai, igen olcsó. De hagyjuk már ezt, hogy ami kínai az csakis gagyi lehet.
Persze, hogyne lenne különbség egy felső kategóriás ecsethez képest. De azt sem szabad elfeljteni, hogy a márkás ecseteknél a nevet is súlyosan megfizettetik velünk.
Nagyon nagy a választék és biztos mindenkinek sikerül megtalálnia jó áron a nekivalót.

Ha a Vatera/Teszvesz vagy egyéb, magyar aukciós oldal mellett döntünk, akkor azt vegyük figyelembe, hogy itt általában az ebay-ről megvásárolt termékeket árusítják az eladók + 1000 HUF-os haszonnal + postaköltséget is ránk hárítják.
Az ebay-en sok eladó állja a szállítási költséget.


2.) Beauty blogger brands
Makeupgeek Store
Marlena, akit a Makeupgeek youtube-os csatornáról ismerhettek, nagyon eltalálta az igényeket. Olcsó, szuper minőségű kozmetikumokat vásárolhatunk az oldalon. Na és persze ecseteket is,
Legutóbb 4 ecsetet rendeltem tőlük. Postaköltséggel együtt mindössze 25$ volt (kb.5600 HUF).
Nagyon meg vagyok velük elégedve. és mióta megvannak, még nagyobb kedvvel kezdek neki a sminkelésnek :)


Lauren Luke
Őt a napokban találtam, szintén youtube-os vbloggerina.
Komolyan, ha nem lenne már így is több ecsetem, mint amennyit használok, biztos rendelnék egy-két darabot! :D
Szuper minőségűnek tűnnek az ecsetek és a 8 darabos szett 34$!
A szállítási költségről nincs infóm.

Őket húztam elő a kalapból, de mostanában egyre többször lehet találkozni azzal a jelenséggel, hogy a bloggerek/youtube-sok online shopot nyitnak, ahol többek között ecsetet is lehet kapni.


3.) Coastal Scent / Makeuplaza
Coastal Scent oldalán nemcsak a híres 88-as palettát tudjuk megrendeli, hanem széles a választék az ecsetek terén is.
A minőséget illetően vegyesek a hangok, de ismétlen, ilyen olcsón az elvárásainkból is alább kell adni.
A Makeuplazaban a Coastal Scent által forgalmazott ecseteket vásárolhatjátok meg. Persze, hogy persze, itt is haszonnal dolgoznak, de az alacsony postaköltség azt hiszem kiegyenlíti a plusz forintokat.

Bízom benne, hogy mindenkiben az marad meg végkicsengésként, hogy igenis lehet alacsonyabb árfekvésben is jó minőségű, jól kihasználható ecseteket venni.
Azt is remélem, hogy sikerült olyan pénztárca-barát alternatívákat bemutatnom, amelyek szinte mindenkinek elérhetőek :)


3 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

nekem tetszett ez a bejegyzés,jó kis dolgokról írtál :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

örülök, h tetszett. Kicsit borzolt, h mindenhonnan dől a Sigma (ami mondjuk érhető).
De szerettem volna bemutatni, h az olcsó se feltétlenül bóvli :)

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Jó hogy nem az... :)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés