2011. dec. 18.

Christmas time is here (shubi dubi du) - Part 3.

Már csak egy hét van karácsonyig.
Ilyentájt minden évben tartunk egy karira ráhangolódós before-xmas partyt.
Karipartyra mindig csinálok ételszámba vehető ennivalót, főzünk két kondér forralt bort és ha az este végén maradt még lélekjelenlétünk és kézügyességünk, akkor egy kis mézeskalács is kiszaggatásra kerül.

A csodaszép karifát és a szívecskét szuper kreatív Juli barátném csinálta, akit már kb. 1 hónapja fűzögetek, hogy legyen a szerzőtársam, mert körömtémában is nagy klassz dolgokat talál ki.
Na de már rájöttem, biztos nem akarja a nevét adni, *ehhez* a bloghoz :D
A búsuló juhász hóember reinkarnációját már mi hoztuk össze. Mondjuk pont a fotó előtt leesett az orra meg a kalapja, így nem is csoda, hogy ilyen kis elkenődött fejet vág szegénykém :(

És hozok végre egy kis sminket is :) Mivel kértétek páran, így most írok terméklistát.
Bár szerintem a sminkjeim korántsem olyan hűhák, hogy bárki is le akarja koppintani :$


az "outfitem" az elengedhetetlen macis mamusszal:D valamint Juliiiival...mostmár muszáj lesz leszerződnie :D

TERMÉKLISTA

Arc
Szem
  • NYX HD szemhéjpúderalap (egyrejobban szeretem)
  • Essence quattro - To die for (barnás paletta) és  Over the taupe (szürkés): a barnák közül a kevésbé sötétebb barnát, szürkéből a legsötétebbet használtam, összekeverve
  • Essence colour&shine - Mercurios (highlight)
  • New Yorn szemceruza
  • Lovely curling pump up szempillaspirál
  • Catrice - Date with Ash-ton szemöldökceruza
  • Claire's arany csillápor
Száj
  • NYX mood lip gloss

5 megjegyzés:

Adri írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Úúúú dejó a szminked... a héten én is szeretnék beszerezni valami csillámot, mennyibe került ez a Claire's-es?

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

mamuuusz! extracukor :)
a sminked pedig nagyon szép lett, csillagos ötös,koppintásra méltó! ;)

Tama Nagy írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Gáááá a Tesco hajráfot meg vetted(már ha onnan van nekem nagyon úgy dereng,hétfőn voltam bent láttam ilyesmit)?:D Szép lett a sminked!Le másolnám de nem bírnám....És a szempilláid o.o hatalmasak és egy Lovely ...nekem ez köll!!! Lehetek olyan pofátlan hogy majd meg mutatod milyen a spirál?:o

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

@Adri: köszi :) 1 ezres volt 10 forint híján.

@Nóra: köszönöm szépen <3

@Tama: nananaaaaa, azé nem néz ki annyira bóvlinak, jó?? :)
Ez is a claires-ből van.
Megmutatom persze! De inkább a ricinusolaj áldásos hatása, mintsem, h ennyire hiperszuper lenne a lovely spirál :)

Tama Nagy írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Havassssssss jó estét!!!paphu: Nem de tényleg ilyesmi hajráfok voltak.Nem bógli(én is akartam venni csak anyám rám vágott:DD):o Fain.Ricinusolaj????Szempillára?? o.O Nagyon fel kapott lett olvastam Timinél hogy hajra is jó...Mingyá utána olvasok.

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés