2011. nov. 7.

TOTW #01 - How to..

Üdvözlök minden új látogatót és puszi a rendszeresen visszatérőknek! :)

Úgy tűnik nem tudom abbahagyni, hogy ne találjak ki mindenféle új rovatot *somebody stop me!*
Elárulom, a sorban nem ez lesz az utolsó. Remélem ez is legalább annyira fog tetszeni nektek, mint a GOOD BUY/GOODBYE sorozat első része :)
VOTW, azaz Video Of The Week, 1. rész feat Marlena.

UPDATE: Mostanában jött velem szembe néhány olyan oldal, ahol vannak nagyon szemléletes tutorialok/step by step postok jó kis képekkel illusztrálva.
Így a változtatás jogát fenntartva (:P) a rovatot Video Of The Week-ről Tutorial Of The Week-re keresztelem át :)

Azt hiszem, nincs olyan beauty blogger aki ne nézegetne szívesen sminkes videókat a youtube-n.
Én is áhitattal és ámulattal figyelem, hogy milyen könnyedséggel csinálnak meg egy-egy sminket. Persze, arról nem szól a mese, hogy hány száz óra gyakorlás van a hátuk mögött, hogy képesek percek alatt összedobni egy olyan sminket, ami kezdő-középhaladó társaimnak fáradtságos órákba is telhet :D :(

Magamat is a kezdő-középhaladó kategóriába sorolnám. Egy-két basic dolog már megy mindenféle "jajistenemeztelrontottam" című kétségbeesett morgolódás nélkül, de azért még bőven van hova fejlődnöm...BŐVEN!

A sorozat lényege az lesz, hogy olyan videókat mutatok nektek amik segítségünkre lehetnek a makeup gurusággá válás rögös útján.

Elsőként itt van a gyönyörűséges Marlena, akit szerintem senkinek sem kell bemutatni, ugye?! :) Profi a javából! És lelkes és nagyon minőségi és élvezhető videókat készít.
Mikor tegnap megláttam ezt a videót nagyon megörültem neki:
How to blend your eyeshadow like a pro?, vagyis Hogyan dolgozd el a szemhéjpúdert úgy, mint a profik?
Szokás szerint: mindenbizonnyal ilyen tapasztalt kezek nagy rutinnal forgatják az ecsetet és képernyőn sokkal könnyebbnek tűnik, mint mikor mi nekilátunk.
Ami viszont a videóban tetszik, hogy elmagyarázza, hogy milyen ecsetet érdemes a sokak számára gondot okozó (nekem is:-S) külső V megformálásához használni.

Jó nézelődést és gyakorlást! :)

2 megjegyzés:

Solya írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szia! Nagyon jó, hogy feltetted ez a videót, pont ilyet kerestem. Már csak azt kellene valahogy kitalálni, hogy a Marlena által használt ecsetekhez hasonlót hol tudok tudok venni viszonylag baráti áron.

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szia Solya!

Nekem is pont ez volt a nyűgöm! A drogériás ecsetek nagy része, valljuk be gagyi. Sokszor ezért nem is sikerül úgy a smink, ahogy szeretném.
Amit ajánlani tudok: Marlena oldalán található online bolt! Én most vettem 4 ecsetet szállítással együtt 25$ = kb 5600.-
Az ecsetek pedig MUG márkájúak, többek között Marlena is használ ilyet, szóval olyan szar nem lehet ;)
http://www.makeupgeek.com/store/brushes/eye-brushes.html

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés