2011. nov. 15.

TOTW #02 - Így készül a kisebb nózi :)

Eredetileg Video Of The Week-ként indítottam el azt a rovatot, de sokkal testhezállóbb a tutorial megnevezés, hiszen elsősorban eljárások, tippek, trükkök bemutatásán van a hangsúly. És ez persze nem csak videó formátumban valósítható meg.

A kontúrozás egy olyan dolog, amit nem mindan nap alkalmaz az ember (legalábbis én). Mégis, egy-egy alkalmi sminket ütősebbé tud tenni.
Legutóbb a Katy Perry ihlette sminknél láthatjátok az én verziómat.
Szőke hajúaknak szánt Essence Matt bronzing púdert használtam.

A teljes leírást itt olvashatjátok: Makeup Tutorial: How To Contour Your Nose


MÁS...ma érkezett meg az egyik netes rendelésem

3 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

én is kérek szépen egy kisebb nózit karácsonyra *-* meg a csomagodat is,muti majd! :D

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

majd konzultálok a szakállassal, h mit lehet tenni a nóz érdekében :)

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

köszöntem :))

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés