2011. nov. 25.

Száncsengő, száncsengő...LEZÁRVA

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de az évnek ezzel az időszakával kapcsolatban kettős érzéseim vannak.
Egyrészt a bevásárlóközpontok már november közepétől elkezdik nyomatni a karácsonyi feelinget, ami pont arra jó, hogy karácsonyig már teljesen ráunj az egész ünnepre.

Másrészt, magát az ünnepet nagyon szeretem. A készülődést, a finom illatokat, hogy odakint olyan hideg van, hogy két perc alatt jégkockává fagy a lában, a lakásban viszont körülölel a simogató jó kis meleg. Mindezt forraltborral :)

Ez a melengető érzés járja át a kis lelkemet, mikor az ajándékom örömet/meglepetést okoz.
Karácsony egy évben csak egyszer van (szerencsére??!!).
Talán túlzás a blog megnyitását követően ilyen hamar nyeremjátékot hirdetnem...de kit érdekel, ha valakinek még örömtelibbé tehetem a karácsonyát?!
Indul a SZÁNCSENGŐ nyereményjárétk itt a Beauty o(h)verloadon!! :)

SZABÁLYOK:
  • Nem kell rendszeres olvasómmá válnod. Igen, jól olvastad, nem kell!
  • Én ezt a "válj rendszeres olvasómmá" dolgot egy hatalmas nagy önbecsapásnak vélem mind a blogíró, mind az olvasó részéről. A blogger részéről azért, mert valójában csak a nyereményért iratkoznak fel sokan, nem azért, mert érdekesnek találják az oldalt. Az olvasó részéről meg azért, mert talán soha a büdös életbe nem fog az oldal felé nézni és csak a nyeremény miatt iratkozott fel. Tévedés ne essék, a feliratkozás miatt senkit sem ítélek el. Tudom, hogy sok blog használja "mézesmadzagnak" a nyereményjátékokat. De én ha adok, akkor azt önzetlenül szeretném tenni.
  • Hogy legyen azért valami izgi kihívás is a dologban felteszek 3 kérdést a bloggal kapcsolatban.
    A megfejtéseket az alábbi kérdőíven keresztül küldjétek el. A hozzászólásotokban légyszíves ne írjátok le a megfejtést, mert azzal elrontjátok a játékot!
  • + 1 esély: kiteszed a mini képet az oldalsávba
  • + 1 esély: bejegyzést írsz a blogodban a nyereményjátékról
  • ha plusz esélyt szereztél, akkor azt kérlek az üzenet részhez írd le!
Nyeremény: NYX Haute Jersey paletta

Ezt a képet tehetitek ki az oldalsávba

KÉRDÉSEK:
  1. Milyen palettát használtam a halloweni sminkem készítéséhez?
  2. Milyen becenevet adtam a NYX studio perfect primer-ének?
  3. Az egyik mostanában közzétett bejegyzésemben beraktam egy videót. Előadó neve és a szám címe?

Határidő: 2011. december 18. éjfél



NÉV:

EMAIL CÍM:

MEGFEJTÉS 1.:

MEGFEJTÉS 2.:

MEGFEJTÉS 3.:

Kérlek írd le a bloggal kapcsolatos benyomásodat legyen az pozitív vagy negatív. Milyen témában szeretnél többet olvasni? Melyik volt a kedvenc bejegyzésed?


Powered byEMF Online Form
Report Abuse

Sok szerencsét mindenkinek! :)

9 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

OMG,you're so cute *-*

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Én buta nem tudtam hova írjam, így most utólag itt toldom meg a jelentkezést oldalsávos és bejegyzéses ingyenreklámmal :D http://alanora.blogspot.com/2011/11/szepsegtuladagolas-veszelye-all-fenn.html

Coco - Chanel írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon jó ötlet a játék, és ezek az újdonságok/eltérések is, hogy nem ugyanolyan módon csinálod mint a többiek.
Remélem a nevem így jó lesz ahogyan elküldtem a megfejtést -te tudod meg először az igazi nevem :)- és még egyszer leírnám, hogy imádom a blogod, tuti rendszeres olvasó leszek.
A játékot kiraktam a blogom oldalsávjába (http://divatdiva.blogspot.com/) és ajánlót is fogok még írni :) *Chanel

Tündérbogár írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon tetszik a játék formája, és úgy az egész blogod, csak így tovább! :)

Ancsurka írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

De jó! Kár hogy itt nem lehet like-ot nyomni! :)))

Csillu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nincsenek plusz esélyeim beautyblog híján, de írok, mert muszáj vagyok betenni téged a readerembe, olyan jófej vagy:) köszi a játékot, remélem én nyerek;)

Zsuzsi írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nyereményjáték kapcsán találtam Rád (remélem elment a jelentkezés, mert az adatok bennmaradtak a formanyomtatványban), a lényeg, hogy nagyon örülök neki, tetszik a blogod, csak így tovább! :)

Zsuzsi írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Ja-ja és kitettelek az oldalsávba: http://zsuzso1981.blogspot.com/

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Mindenkinek megkaptam a jelentkezését, eddig :)
Örülök, h tetszik a játék :)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés