2011. nov. 19.

I feel sick

Ez itt kérem egy személyes hangvételű poszt lesz, lezárásképpen két sminkes trükkel/felfedezéssel.

Szóval ha nem érdekel, ugorjunk.

Milyen vagyok már, hogy rögtön az első bekezdésben elküldöm az olvasót melegebb éghajlatra?! K E D V E S! Aki mást akart mondani, az hazudik :D

Nos, nem tudom mennyire "szokás" nem kifejezetten makeup témájú bejegyzéseket írni, de magamból kiindulva én kifejezetten üdvzlöm más blogján az ilyen témájú postokat.

Tehát Tanító néninek tisztelettel jelentem, igazolt hiányzásom indoka: VÍRUS.
Történt még múlt szombaton, hogy enyhén dáthásan nyakunka vettük a bevásárló központokat. Kicsi szervezetem a náthát okozó bacik likvidálásával volt lefoglalva, így ez a hasmenést és rettenetes hányást okozó vírus be tudott osonni a hátsó ajtón...
Vasárnap még semmi bajon nem volt, hétfőn is hasonlóképp. Aztán kedd este kezdett valami mocorogni odabent - nem nem egy bébi, akkor méginkább reméltem, hogy nem egy ALIEN :D
Aztán 11 óra körül kidugta fejét a kisróka, nem is egyszer, hozta a spanjait is :(
Én komolyan azt hittem mentőt kell értem hívni, mert felváltva találkozott a toalett hol a fejemmel, hol az alfelemmel. A sok folyadékvesztéstől iszonyatosan kiszáradtam, de inni nem mertem, mert rögtön elkezdett kergetőzni Vuk a haverjaival.
2 napig lázasan nyögdicséltem jobbról-balra fetrengve, aztán a 3. napra mintha elvágták volna.
Azt hiszen odabent igazán jó munkát végzett Ozmózis Jones és valószínűleg a segítségként beküldött Széntabletta (Drix helyettese) steroidokon nevelkedhetett, mert az ügyeleten azt mondták ezt a kis mellékhelység látogatós, több felvonásos melodrámát kiheverni minimum egy hét.

Szóval élek, egészben vagyok, már az étvágyam is kezd a régi lenni. És remélhetőleg holnap vagy az után már érdemben is hozzá tudok tenni a nagyszerű beauty közösség munkásságához.

És akkor most jöjjön a beígért sminkkel kapcsolatos rész. Ha idáig képes voltál elolvasni, megérdemled! :)

Puha szemzeruza alternatív felhasználása

Biztos Ti is beugrottatok annak a nagy hype-nak, ami mostanság az Avonos vagy bármilyen zselés szemceruzákat övezte.
Igen valóban szép pigmentáltak és tartósak, de én kicsit csalódtam, mert egyszerűen képtelenség szép, egyenletes vonalat húzni vele és rengetegszer kell faragni. Sajnos ezen a tényen még a hűtőbe helyezés sem változtat érdemben.
Amit viszont ajánlani tudok: zselés szemhéjtushoz használt ecsetet húzgálj végig párszor a ceruza hegyén és voilá: máris megkaptad a zselés ceruza nyújtotta előnyőket (tartósság és pigmentáltság) egy ecsettel megnúzható egyenes vonal pontoságával.

Mi az ami, ami a pattanásnál is rosszabb?!

Na?! Igen, a herpesz, gratulálok! Nyereményedet a Magyar Posta szállítja házhoz !
Amikor az immunrendszer legyengül (nátha, egyéb betegségek), akkor ez a kis betolakodó támadásba lendül és ha nincs szerencsénk, akkor 1-2 hétig biztosan vírítani fog az arcunkat elrondítva.
A BB krém erre is szuper!!! Nekem két nap alatt leszárította. A fogkrém és a Zovirax nem volt ennyire hatékony.

BÓNUSZ:
Ha már személyes izémizé, akkor beteszem az egyik kedvenc zenémet.
Ezzel szoktam az alattunk lakó nagyotthalló mamikát fenyíteni (próbálom) mikor elkezdi iszonyatosan bömböltetni a Kossuth rádiót.
Továbbá azért szerettem, mert mikor metróval közlekedem és a végeláthatatlan embermasszán kell magam átverekedni, jól jön egy kis adrenalin fröccs. Néha még az az érzésem is támad, hogy szikrát szór a szemem és vörös füstöt fújtatok :DDD

(Sajnos videóklippje nincs :( )

4 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

uhh,ez nem lehetett valami jó,én is imádom az ilyen fincsi kis vírusokat :( jó fogyókúra! :P

bár reménykedtem hogy pici baba mozog majd benned :( :D

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

legutóbb 16 évesen voltam ilyen beteg. Hát igaz ami igaz, legurult 2 kilócska :D

Na de NÓRAAAAA! Te se akarhatsz nekem ilyen rosszat??! :)

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

ne mááár,tök cukik a babák *-* 1 éve egy baráti házaspárnál született egy kissrác,azóta havi 1x legalább én is kiélhetem a jó oldalát a dolgoknak :D bár ő szerintem aranygyermek,legalábbis hozzám képest tuti :D

íme egy képzeletbeli,nemrossz babóca csak neked,csak ma: http://3.bp.blogspot.com/-MYGc4stRJDc/TZ2tvtpRjyI/AAAAAAAAAGo/jTTi2imxiMw/s1600/cute+baby+pictures+%252818%2529.jpg :D

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Picit lemaradtam az olvasással, de mivel megcsillagoztam, így örökre nem maradt rejtve előttem ez sem! ;)
Uhh, fosós-hányós kellemetlen, szerencsére én már vagy 3-4 éve nem kaptam be (három lekopp megvolt), viszont a nyáron voltam fini végbéltürközésen, szóval akkor volt szerencsém egy nap 24x klotyót látogatni, meg még másnap is vagy 5x. Sejtheted...
Viszont baromi nagyokat vigyorogtam a bejegyzésen, írjál még sok mindenfélét, olyan jó olvasni! ;)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés