2011. nov. 2.

Good buy/Good bye - Október, 2011

Hónap vége/eleje van. Ilyenkor megszaporodnak a "havi kedvencek" című bejegyzések, mint gombák az eső után.

Én is útjára indítok egy hasonló témájú sorozatot, egy kicsit másképp.
Ebben a blogban nem nagyon fogtok HAUL bejegyzésekkel találkozni, kivéve, ha valami igazán különlegeset sikerül megkaparintanom.

Azért döntöttem így, mert nem tartom praktikusnak mindenféle csip-csup vásárlásomról postot készíteni, másrészt a lustaságom is egy olyan indok, ami miatt ez elmarad.

Ezzel a havonta olvasható GOOD BUY (jó vétel) / GOOD BYE (viszlát) irománnyal szeretném némiképp kielégíteni mindazok érdeklődését, akik kiváncsiak a pénztárcalékelő akcióimra, továbbá, a "kedvencek" bemutatásán túl, szeretném megmutatni azokat a termékeket is, amelyek nem váltak be.


GOOD BUY - Október 2011



Essence fix&matte translucent loose powder: régóta szemezek a Make Up For Ever átlátszó, fixáló púderével, de valahogy még nem éreztem kellő mértékű vágyódást, hogy a netes rendelés viszontagságait leküzdve, rendeljek is.
Nagyon megörültem, mikor az Essence pult egyik eldugott szegletében rátaláltam erre a kis gyöngyszemre.
Ugyan összehasonlítási alapom nincs, de nagyon jól működik!

NYX Photo Loving Primer: Nektek is feltűnt, hogy a csomagolására az van írva, hogy: sellent?! MEGALOL :D
Elmondthatom, hogy a kis "szellentő" volt az utóbbi 3 hónap legjobb(!) vétele, így egy hosszabb postban fogom bemutatni.

Lioele Skin Fix Powder Pact: Másik nagy kedvencem a Lioele púder, amiről itt olvashattok bővebben.

NYX Eyebrow Shaper ceruza:
merő kiváncsiságból rendeltem. 
Épp a szemöldök növesztés, nővesztő fázisában vagyok és van egy-két neveletlen szál, amit kb. csak a disznózsír tudna a helyén tartani :D
Régebben átlátszó szemöldök zselét használtam (Essence kék csomagos/Miss sporty fehér csomgos).
A hadművelet következőképpen nézett ki: Szemöldök megigazít - szálak szépen beállnak - zselé megszárad - szálak ismét össze-vissza meredeznek - én meg agylobot kapok kb a 683. alkalom után.
Hosszú idő óta ez az első kis segédeszköz, ami valamelyest meghatja a szemöldököm és rendezett formában fixálja azt.
Ceruza formájú wax, ami nagyon hasznos!


NYX Tinted Lip Spa Sake
NYX Jumbo Lip Pencils Pink Brown, Fuchsia, Pink Nude (felülről lefelé)
Ha eddig még nem lett volna egyértelmű, akkor most már biztosan az, hogy szerencsém volt pár NYX terméket beszerezni. Ők is köztük voltak és a többi NYX cucchoz hasonlóan nem okoztak csalódást!


GOOD BYE - Október 2011

Catrice szemhéjpúder It's a girl: semmi, abszolút semmi színe, akkor meg minek?! Próbáltam highlighterként elsütni, nem túl nagy sikerrel.

Avon Colortrend szemhéjpúder Rain forest: pigmentáltsága egyenlő a nullával :(

Alverde Lippen Maximierer: ajakdúsító szájfény. A bizsergést érzem a számon de a szívemben nem. Kifogásom szintén az, hogy felkenve semmi színe nincs.

Avon Super Enchant szempillaspirál: egy új termék az Avontól, amely méhviasszal táplálja a pillákat.
Inkább éhezzenek a pilláim, de legyenek szépek, na! :)
Vékony, kis, csenevész pillák az eredmény.

 

6 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

ezt sokkal élvezetesebb volt olvasni mint a havi kedvenceket! :D

dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
dyna írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Bocsi, bénáztam, mert mutatott a pasim egy videót én meg újra ideültem a géphez és mint aki jól végezte dolgát, ráklikkeltem a küldés gombra, csak azt felejtettem el, h épp egy mondatot hagytam félbe. Szóval a lényeg:
A múlt héten találtam a blogodra, ám csak ma olvastam bele az uccsó 1-2 bejegyzésbe és nyomban fel kellett, h vegyelek a readerembe, annyira jót somolyogtam több beszólásodon is. Nah meg a nyilvános követők közé is beállok.

Köszi a lelkesedést, csak így tovább! ;)

Nina írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szerintem is nagyon jó a blogod, ötletes ez a poszt! Mi történik azokkal a termékekkel amik nem váltak be tehát Good bye termékekkel?

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Hellóka kishölgyek! :)
Örülök, h tetszik a rovat :)

Nina: hát általában sírdogálva gubbasztanak a fiók mélyén.
Aztán rámtör a szenilség és elfelejtem, h mennyire nem váltak be, így újra nekifutok egy próbának.
Bár lehet lassan inkább blogsale-t kéne tartanom?! Mert ugye ami nekem nem jó, nem biztos, h másnak is rossz :)

Nina írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Jó ötlet lenne egy blog sale, nekem kifejezetten tetszik a Catrice szemhéjpúder. :)
Nekem is van blogom,ha gondolod nézz be hozzám :
http://devilgirlmakeup.blogspot.com/

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés