2011. nov. 21.

FOTD #07 - Svéd rituálé

Rájöttem, két dologra nagyon jó ez a blog (na, lehet van az három is).
1.) minden bejegyzésnél válthassak 1 kommentet Nórával *helló Nóra*
Ja, igen, persze Ti is írhattok bátran. Örülnék neki
2.) kiélhessem fotómanipuláció iránt érzett olthatatlan szenvedélyemet
?3.) rá vagyok kényszerítve, hogy új dolgokat próbáljak kis sminkelés terén - erről még nem döntöttem el, hogy jó-e nekem vagy sem :p


Anélkül, hogy megint túl sokat fecsegnék, a paraméterek: vasárnap, IKEA, Adele, Rolling in the deep
Még nem hallottam ezt a számot, szerintem nem is fogom, bocsi Adele (és fanok).

Megjegyzések:
- szokatlanul vastagabbra húztam a felső tusvonalat, mert mindig meglepődöm, hogy ami a tükörben számomra már kicsit vastag, az képeken sokszor alig látszik
- a fehér csík élénkebb is lehetne, de mivel ebben a sminkben emberek közé szándékoztam menni, így maradt ilyen haloványka. Nekem így is az volt a benyomásom, miután meghúztam a fehér vonalat, hogy úgy nézek ki, mint aki valami törzsi rituáléra készül.
Mondjuk ez részben igaz is volt...áldoztam néhány darab bankót a svéd bútoristeneknek :)
Az essence fehér szemcerka viszont csalódást okozott *szipog*

7 megjegyzés:

alexaa * írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nagyon szép lett, jól áll ez a vastag tusvonal! :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Szia Alexa. Kedves vagy, köszönöm :*...de még van mit dolgoznom rajta :D

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

ide még nem is írtam,hoppá,megtörtem az eddigi vonalat :( :D

*hello...paphu(?)* :D

de most végre én is megdicsérhetem ezt a szép tusvonalat,méltó rá ^^

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

és ha jól látom egy halvány mosolyka van az utolsó képen,szuper :))

makeupcakes írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Ó, ez nagyon tetszik. :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Nóra: cöhcöh, tudom, h a válaszok miatt nyálaztad végig a bejegyzéseket XDD :)

Makeupcakes: köszönöm, örülök, h tecc :@

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

most miért kell így lebuktatni? :(( :D Amúgy is én vagyok a leghűségesebb kommentelőd EVER :D

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés