2011. nov. 14.

FOTD #06 - I kissed the girl

and I liked it.
Nem ez nem egy coming out! :D Ez egy FOTD post. És akkor miért egy csizma az első kép?
A nőknek a kozmetikai kencék mellett még két dolog van, ami helyet foglal a szívük fennmaradó csücskeiben: a cipők és táskák.
Talán sokkal érdekesebb is egy csizma a számotokra az én fejemnél. Sőt biztos, mivel az én személyem nincs benne a top3-ban! :D
Ő pedig az én szemem fénye, az első, de remélem nem az utolsó UGG-om :)
*szánom bánom a pocsék minőséget*


És akkor most már rátérhetünk a valódi témára is.
FOTD a novemberi Joy címlaplánya, Katy Perry sminkje alapján.
Elég ritkán veszek női magazinokat. Egyszerűen az agyam eláll, hogy az újság fele (ha nem több) reklám! Ez alkalommal talán pont Katy Perry miatt vagy mert nagyon alcsony volt a vérnyomásom és ilyenkor képes vagyok meggondolatlan dolgokat elkövetni, a benzinkútról velem jött a novemberi Joy.
Note: nem vagyok nagy pop mjúzik fan - zárójel bezár.

Katy nagyon bájosan mosolygott a címlapon és a sminkje se különösebben komplikát, így megpróbálkoztam in real is megvalósítani. A mosoly nem ment, a smink talán..
. :)







A sminket közel 10 óráig viseltem. BB krém + alapozó keverék + Lioele púder. Egyszer igazítottam utána.
Kicsit megfáradt a fejem, de én úgy látom, hogy a Lioele púder egész jól teljesít, ami a kifényesedés kordában tartását illeti...jól látom?! :)

3 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

mosolyt kérünk,csííííz :) *köszönöm az UGGos képet,kis cukik azok a bogyók rajta :D*

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

mindent a kedves olvasóért ;)

Thündérke írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

olyan kis cukker vagy :) meg bolond :D

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés