2011. nov. 10.

FOTD #05 - Esmeralda

Okok, eredetileg "Emerald" lett volna a bejegyzés címe a meghatározó színre utalva, de van olyan akiben egy ilyen cím olvasása után nem kezd el mocorogni a kíváncsiság?! :D
Azért lett végül Esmeralda a post címe a hatásvadászat mellett, mert ugye neki volt ilyen wtf zöldes türkízkék szeme.

Ezt az szín már azóta szerettem volna kipróbálni az L.A. colors palettáról, mióta halloweenre megvettem.
Halloweenkor alapvetően egy erős piros színre lett volna szükségem. Az a paletta, amit eredetileg kiszemeltem, nem volt kapható, így tipródtam vagy jó félórát míg végül őt hoztam el.
Először azt gondoltam, hogy ilyen színeket én többet a büdös életbe nem fogok használni és szegény paletta a fiók sötétségére lesz kárhoztatva. Gondoltam ezt azért, mert alapvetően barna-szürke párti vagyok.
De mostanában egyre többször készítek színes sminket. És azóta már többi szín is meg lett kóstolgatva.


5 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

óó,igazán bájos lett ez az Esmeralda smink,jól áll :)

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

bár a cím olvasásakor elfogott a röhögőgörcs,vártam mi sül ki belőle :D

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

hát valóban rögtön agyoncsaptam a sztorit. Nem akartam fokozni a kedélyeket, nem lennék jó látino szappanopera író :P :D
Köszi Nóri :)

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

jövő Halloweenre pedig beöltözhetnél Esmeraldának,az lehetne a nr.2. Esmeralda posztod :P :D az lenne ám a meglepi :)))

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

a real Esmeraldának olyan buzi hosszú szempillái vannak, h úgy érzem, ez legyőzhetetlen akadályt jelent...ja persze, a barna haj meg a türkízkék szem mellékes, még kivitelezhető is lenne :DD

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés