2011. nov. 13.

25% kedvezmény a sminkcuccokra a Tescoban!

Először is ejnye-bejnye aki ilyen későn (vagy korán?!) még itt kuruttyol alvás helyett!! Az alvás a legjobb szépítőszer!

Másodsorban: Tegnap, ma és még holnap is tart a JOY vásárlási láz!
Ennek köszönhetően vagy talán annak, hogy az emberek már be vannak sózva csillagszóró porral, akkora tömeg tolongott, mind az Árkádban, mind a Westendben, hogy szó szerint heringjárat volt a mozgólépcsőkön. Még jó, hogy mi mindig a biomechanikus lépcsőn közlekedünk, hehe (legalábbis a Westendben).
Az este legvégén az Aréna Tescoba is beszédültünk.

Tehát:

A Tescoban minden dekorkozmetikumra 25% kedvezmény van.


Már sajnos így is eléggé lerabolva találtam a sminkes részleget, de ha szerencsétek van, akkor még kifoghattok néhány jó darabot.
Pont megadta magát a kedvenc Maybelline spirálom, így nagyon örültem, mikor azt a polcot, majd' érintetlenül találtam ^.^

És egy kis camwhoring :P Vagy OOTD? Vagy mindkettő?! :)

6 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

camwhoring,ez jóóó,még sose hallottam :D csini voltál :) a csizmáról egy közelebbi képet kérhetünk? *-*

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Hogy kiszúrtad a csizmit o.O :)

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

óó,én szinte mindig a részletekre megyek rá :) az életben sajnos nem a leghasznosabb :(

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

hihi, én meg pont h előfordul, h a felületesség hibájába esem :)
dehát ez legyen a legnagyobb hibád! :))

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

azaz hibánk, exkuzimoá! >.<

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

megbocsájtva!

(huh,alvás helyett végigkommentelem a blogod...milyen jófej vagyok :D micsoda meglepi lesz holnap erre ébredned *-*)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés