2011. okt. 21.

Sminklemosás kíméletesen

Régebben sminklemosáskor már előre sírattam azokat a szempilláimat, amik a szemfesték eltávolítás áldozatául esnek. Mert hát valljuk be ez is egy procedúra, pláne ha az ember jó minőségű (=tartós) termékeket használ.

Alapesetben veszel egy vattakorongot/pamacsot nyomatsz rá egy kis lemosókrémet. Ezt néhány percig a szemedre nyomod, hogy a lemosó feloldja a festéket. Ezután kezdődik az igazi küzdés, az ide-oda dörgölés, hogy sminket teljesen eltávolítsd és lehetőleg a szempilláid se döntsenek úgy, hogy inkább a mélybe vetik magukat a sok gyötrés után.
Nem tudom, hogy létezik-e olyan szemfesték lemosó, amivel nem kell eljátszani ezt a dörgöléses mókát...nem tudom, mert van egy garantáltan jó technikám, amivel még a mezei arckrém is képes megbirkózni a makeuppal. (ok picibe ideírom, arckrémmel azért még nem próbálkoztam, ugyanis az csíp, ha belemegy a szemedbe).

Ok, essünk túl gyorsan a pucér arc-szüzességen, legalábbis egy icipici szeletén.
Ezt a sminket tegnap este dobtam össze, szó szerint. Tehát nem egy nagy durranás, csak kiváncsi voltam, ez a kék hogy mutat a szemhéjamon. Ezenkívül nulla alapozó, a szemöldökömmel sem bajlódtam.
Ami a sminket illeti, párom szerint úgy néztem ki, mint akinek bemostak. Hát kösszszépen mondom, ezért sminkelek ritkán kékkel-zölddel-lilával. Persze menteni akarta a helyzetet, és azt mondta, hogy azért, mert csak az egyik szemem van kifestve, dehát utólag már kár a gőzért :P :D

Szóval nem is volt hosszú életű a smink és gondoltam megörökítem az eltávolítást.
Íme.



! vigyázat, undi képek !
 



És egy videó. Ő vazelint használt, hát nem tudom :3



Remélem akad azért olyan, akinek tudtam újat mutatni :)

Ismertétek ezt a módszert?  Milyen szemfestéklemosót használtok?

2 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

8.kép a tiszta szemedről annyira hiányzik! :D amúgy nem ismertem még ezt a módszert :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

dehogy hiányzik, különben hova tettem volna a leírást!? :D
legközelebb lehet, h bevállalom a vazelint és akkor igyekszem nem elfelejteni after képet :)

majd mesélj, h neked h vált be, ha kipróbálod :)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés