2011. okt. 29.

Lioele Skin Fix Powder Pact (oil control type)

Leadtam a rendelésem a pretty&cute-n.
Tisztában voltam vele, hogy 1 hét alatt biztosan nem kézbesítik ki, de rákövetkező hét közepétől fogva már úgy lestem a postást, mint az a kutya, amelyik a gazdáját várja haza :)
Mikor végre megkaptam, nagyon rossz napom volt. De a kis csomagocska, amiben a Lioele Skin fix powder pact-t is rejtette, rögtön jobb kedvre derített egy hangyabokányit.

Már közel két hete van szerencsém használni, így már kellőképpen összeismerkedtem vele, hogy megoszthassam veletek a tapasztalataimat!

Először is nézzük, mi az amit >hivatalosan< ígér nekünk a termék.

  • szabályozza az olajtermelést és csökkenti a pórusokat
  • nem tartalmaz fényvédőt
  • minimális hidratálás
  • közepes-teljes fedés
  • virágos-gyümölcsös illat
Már nagyon régóta a Manhattan 2in1 perfect teint használom/használtam púderként alapozó felé.
Nem mintha nem lettem volna megelégedve vele, de mint bárki másnak, nekem is nagyot dobban a szívem, mikor ilyen csodás kis újdonsággal találkozom.

Csomagolás
Hát mit mondjak? Nézzetek csak rá! Ezek a japánok rohadtul tudják, hogy mivel lehet a fiatal lányokat/nőket megszédíteni!
Csodás, fényes, rózsaszín, kompakt, egyszerű, praktikus. Úgy néz ki, mint egy kis ékszerdoboz.
A pufi, amit adnak hozzá egyszerűen olyan, mint a bársony. Én még ilyen fini-puhi púderpamaccsal nem találkoztam :)
5/5

Szín
Nagyon sokat piszmogtam, míg végül a sötétebb árnyalat mellett döntöttem.. Picit tartottam is tőle, hogy sötét lesz, de eddig a púderekből mindig a világos árnyalatot választottam - mindig jól meg is jártam. Valahogy túl világos/túl hullás lett a finish.
Ez tökéletesen "egybeolvad" a bőröm színével.
5/5
Fedőképesség
Mivel alapozó/bb krém felé használom így ennek nincs különösebben jelentősége. Ugyanakkor a maradék, apró, makacsabb bőrhibákat szépen lefedi, amit esetleg a korrektorral nem sikerült 100%-san eliminálni. Egyenletesen bőrszín az eredmény.
4,5/5


Mattosító hatás/tartósság
3-4 órán keresztül simán bírja a gyűrődést és általában egy utánaigazítás elég is.
4/5

Illat
Kellemes gyümölcsös/virágos. (nem is gondoltam, hogy egy púdernek lehet illata)
5/5

Összeségében: 4,7/5

Egytelen hátrányaként azt tudnám megmelíteni, hogy nem tartalmaz fényvédőt.
De mivel a bb krémek általában igen, ne ez legyen az a tulajdonsága, ami miatt mégsem veszitek meg.
Egy nagyon könnyű, lágy, finom illatú, jó minőségű termék.
Nemcsak extra cukin néz ki, hanem jól is teljesít!

Újravásárolnád-e: IGEN

3 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

óó,ez a csomagolás gyönyörű,nagyon tetszik! :)

Marcsi írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Jól hangzik! :)

Mita írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Jól sikerültek a képek. Érdekes (és számomra kedvező), hogy a 23-as szín is milyen világos.
(Zárójelben: nem japán termék, hanem Dél-Koreában gyártják. Közel vannak, de olyan, mint a franciákat összekeverni a németekkel. Nem igazán szereti egymást a két nép a történelmi múltjukból fakadóan. ;) )

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés