2011. okt. 20.

Lioele (petite) HAUL

Hát eljött ennek is a napja, hogy megosszam veletek egyiklegbecsesebb szerzemény-szeretetcsomagomat
Ja, először is sziasztok! Betti vagyok - első körben elégedjetek meg ennyivel :P :)

Rendszeresen kb. 2 hónapja olvasgatok beauty blogokat.
Felkeltette érdeklődésemet a BB krémek körüli hangoskodás. El is jutottam egészem a magyar szent grálig, a bbkrem.hu-ig, ahol zavarbaejtően sokféle krém kínálta magát. Szívem szerint az összeset kipróbálnám - ofkorsz, csakhát anyagi korlátok közé vagyok szorítva, mint általában mindannyian *sóhaj*
Mivel az alapozókkal is mindig megszívom, ezért úgy döntöttem alaposan körbenézek a külföldi blogokon is. Nem filléres beruházás ez és ha már veszek akkor jót vegyek, még ha picit drágább is.

Sok érdekes blogot találtam kutakodás közben végül az egyik all-time-favourite blog révén, Jen oldalan keresztül találtam el a japán és koreai kozmetikumok földi mennyországába, a pretty&cute-ra.

Hát hogy én hány órát nézelődtem ott szájtátva és nyálcsorgatva azt nem számoltam, jó táraságban repül az idő, ugye :)
Ekkor már abban biztos voltam, hogy a BB krém, amire áldozok néhány forintocskát, a Lioele Triple the solution lesz.
És milyen jó már, hogy ez az oldal dugig van mindenféle Lioele csodasággal!

Ok, elég lesz az ömlengésből meg az ingyen reklámból, let's get back to business - vagyis mi mindent zsákmányoltam. Hát elmondom, azért elsőre nem mertem túl sok mindent rendelni :$
Amik végül a kosaramba kerültek:
  • Lioele Triple the Solution BB krém
  • Lioele Skin Fix Powder Pact Oil Control Type
  • Pretty&Cute 9pcs Travel Brush Set
A bb krémet szerintem nem kell bemutatnom, viszont a púderról hamarosan írok néhány sort.



kaptam egy Liole Dollish veil vita BB krémmintát is..meglátjuk hogy szuperál

Lioele púder

Az oldalon vezehetsz wishlist-et is. Nekem már szépen növöget a lista a mikuláscsomaghoz :)

3 megjegyzés:

wishes írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Gyönyörű az a púder!! :)

hollywood_x írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

az az ecsetkészlet annyira széép :) mennyibe került?:) szeretnénk !!:)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

Most néztem az oldalukat és már nem lehet ilyen ecsetkészletet kapni! :-O (a testvérkéjét igen ;)
16$ volt

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés