2011. okt. 30.

FOTD #03 - princess of the vampires

Nos, mindenbizonnyal már eldöntöttétek, hogy minek öltöztök be halloweenkor. Vagy ha mégsem, akkor még mindig nem késő kiokoskodni valamit.
Barátainkkal ebben az évben tartottunk először beöltözős partit.
Én eredetileg matrózlány vagy rendőrnő szerettem volna lenni, de a jelmezkölcsönző gyakorlatilag le volt rabolva.
Az egyetlen jelmez, ami volt a méretemben a Szívkirálynő jelmez - sexy edition :D
És, hogy akkor miért az a post címe, ami?
Ennek a jelmeznek volt egy érdekes nyak része, ami, ha a ruha többi részét nem nézzük simán vámpíros-hercegnős is lehetne?! :)

Hogy még egy extra csavar legyen a sztoriban, a sminket egy gésa baba inspirálta :)

U.i. bocsánat a vacak minőségért. Szokás szerint késésben voltunk és csak kutyafuttában tudtam  lőni pár képet az autóban.




2 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

wow,szexi!
és mekkora pilláid lettek,gyönyörű *-*

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

hát inkább csak szexi(ke) :D Köszi :)
a szempilláktól én is megijedtem mikor sikerült felapplikálni. De mondom, ha ennyit szenvedtem vele, akkor le nem veszem!! >.<

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés