2011. okt. 25.

FOTD #01 - hard work

FOTD haha, inkább valami olyasmi.
Báze, hát ezt miért nem mondta senki, hogy ilyen izzasztó munka ez a bloggerkedés?!
Ok,  régebben is lőttem pár képet, ha egy sminkem jól sikerült - hozzáteszem akkor is félórákat tudtam illegetni magam különböző pózokban, amíg becsúszott egy-egy jól elkapott pillanat.
De ez! Tisztelettel leborulok minden bloggerina előtt, aki minden nap veszi a fáradtságot, hogy képeket készítsen az ábrázatáról.
Nagyon szép  és jó minőségű képeket látni a kolleginák blogjában. Ennek fényében sokáig gondolkodtam, hogy égessem-e magam ilyen gagyi képekkel.
De úgy vagyok vele, hogy valahol el kell kezdeni after all...
Pofavágással és egyéb fotózási trickikkel kapcsolatban szívesen veszek bármilyen jótanácsot :)
u.i.: Egy leharcolt kis olympus 600-sal nyomulok (H)


ez a kedvencem: a szomorú kiskutyafej :D :$


3 megjegyzés:

Nóra írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

próbálj mosolyogni,csak egy picit! :D és nekem tetszik a sminked,jól áll :)

paphu írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

a mosolygás egyelőre még nem megy. A fogszabim kinyomja a felső ajkam és úgy nézek ki, mint VV kacsaszájú Veronika :-S

hollywood_x írta... Best Blogger Tips[ válasz a hozzászólásra ]Best Blogger Templates

szerintem is nagyon jól áll a smink:)

Megjegyzés küldése

Rólunk

Népszerű bejegyzések

Keresés